tirsdag den 19. juli 2011

Damask bryllupsinvitationer - take 2

Efter at have set min første Damask invitation, blev jeg spurgt af en anden veninde om ikke jeg ville lave hendes bryllupsinvitationer. Det ville jeg selvfølgelig gerne!

De er baseret på den samme skabelon, men printet på tykt perle-hvidt shimmer papir.
Ligesom min første indbydelse er disse monteret på sort pap, og dekoreret med en violet satin sløjfe.
Det er svært at se på billedet, at papiret faktisk glitrer lidt (shimmer).


Det ser enormt flot ud i sollyset, eller under en lampe.

Jeg er faktisk ret vildt med disse invitationer. De er helt fantastisk enkle, og alligevel über-sofistiskerede pga. materialerne. Jeg overvejer nu selv at bruge shimmer papir til mine egne indbydelser, det giver et kæmpe løft til helhedslooket.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*Bemærk: af privat hensyn er alle navne, adresser, mm. ændret på de viste invitationer.


3 kommentarer:

  1. wow de er godt nok flotte enkelt og elegant

    SvarSlet
  2. Hej...har du selv printet på det specielle papir? Og hvor kan man købe det? Hilsen en kommende sommerbrud :)

    SvarSlet