mandag den 18. juli 2011

Damask bryllupsinvitationer

Her er nogle bryllupsinvitationer som jeg lavede for en veninde sidste år. Det var mit første forsøg med Damask mønstret. Jeg kom i tanke om dem fordi de også fungerer godt med vores oprindelige farve palette: sort, hvid og violet. (Klik på billederne for at forstørre dem.)

Invitation med tilhørende sort konvolut (M65 størresle).
Sort print på creme farvet, struktureret papir. 
Det creme farvede papir er monteret på et stykke sort pap.
Papiret har en speciel struktur (klik for at forstørre billedet).
Set i dagslys.

Jeg er rigtig glad for disse indbydelser. Simpel og elegant. Satin sløjfen giver det sidste prik over i'et, og det aflange format gør invitationen lidt mere sofistikeret.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*Bemærk: af privat hensyn er alle navne, adresser, telefonnumre, mm. ændret på de viste invitationer.

3 kommentarer:

  1. Flotte invitationer du laver :) Jeg går selv og skal finde invitationer til mit bryllup og kan konstatere at man ikke kan finde et dansk firma som laver flotte invitationer. Nu er jeg også selv ude i at lave lidt sjov med illustrater. Så endelig kom med flere forslag og tips til hvordan det kan gøres :)

    SvarSlet
  2. Mange tak :-) Jeg har haft enormt travlt de sidste måneder, men vil da prøve at poste nogle af de indbydelser jeg har lavet, som inspiration :-)

    SvarSlet
  3. Super flotte invitatoner. Er damask mønstret trykt på det hvide papir?

    SvarSlet